Tanáraink

» Nagy Anna «

Honnan indultam

Erős migrénrohamokkal küzdő, gyógytesis gyerekként indult a pályafutásom. Szerencsére nagymamám tanácsára, aki a mai napig rendszeresen meditál, elkezdtem jógázni. Egyre több lett az energiám, a migrénem pedig szinte teljesen megszűnt! Várandósságom alatt a kismamákat érintő problémák teljesen elkerültek, szülésem előtt egy nappal pedig még vígan jógáztam. Kisfiam békés kis budhaként hallgatta azokat a zenéket, amelyekre a pocakomban meditált.

Szerettem volna mindazt a jót, amit az én életembe hozott, másoknak is átadni.

Hogyan lettem jógaoktató

Diplomámat az International Wellness Institute Hatha Yoga oktató szakán szereztem, külföldön számos továbbképzésen vettem részt. Amerikában Shiva Rea kismama jóga programját, a Core Yoga programot, Indonéziában női jógát valamint Yin jógát, Vietnamban thai jógát tanultam, Ausztriában pedig a Yoga one to one nagyszerű módszerét volt szerencsém elsajátítani, gyermekjóga-oktató képzésben Magyarország egyik legelismertebb Iyengar jóga tanárától részesültem.

» Dylan Werner 30 hr Inversions and Transitions 2017 Vienna

» Patrick Beach & Carling Nicole 30 hr Yoga Alliance continuing education

» 2018 Vienna Adam Husler 30 hr Yoga Alliance teacher upgrade program

Munkásságom: A Balatonparti kis csoportos órákkal indultam, majd Bécsben egyre nagyobb stúdiók foglalkoztattak: Holmes Place Börseplatz, Femme Fitness…, hogy csak néhányat említsek. Ausztriában már akkor hatalmas igény volt az egyéni jóga oktatásra, ami mára fő profilommá vált.

Amikor hazaköltöztem és Magyarországon is elkezdtem az egyéni jógaoktatást, hatalmas érdeklődés övezte munkásságom. Óriási igény volt a minőségi oktatásra, arra a plusszra, amit egy magánórán megtanulhat, megtapasztlahat a jógázó.

Csoportos órákat tartottam, számtalan rendezvényen, jóga napon voltam jelen. Régi álmom volt azonban egy fix bázis, ahol minden adott ahhoz, hogy élmény legyen jógázni… egy olyan hely,ahol otthon érezheted magad, szeretve vagy és önmagad lehetsz. Ahol törődünk veled. Ahol számít az ember. Ahol minőségi szolgáltatásokat nyújtunk.

Az álmom, hogy létrehozzunk egy ilyen komplexumot, végre valóra vált. A Yogasecrets Stúdió megnyitja kapuit! Lépj be és engedd, hogy a Te életedet is megválztassa a jóga csodás ereje!

Azon szerencsés emberek közé tartozom akiknek a hobbijuk a hivatásuk is egyben

 

» Tauber Kinga «

A mozgás mindig is az életem része volt.

 

Tauber Kinga vagyok, hatha jóga oktató. A mozgás mindig is az életem része volt. Gyerekként balettoztam, táncoltam, atletizáltam, majd szépen lassan átvette a jóga az életemet, hiszen benne megtaláltam azt, ami a mindennapjaimra is jótékonyan hatott testileg, lelkileg, szellemileg. Oktatóként szeretném ezt átadni a velem gyakorlóknak.

A stúdióban kezdő és haladó óráimon tudsz résztvenni, ahol egy kicsit kiszakadhatsz a mindennapokból, megszabadulhatsz a stressztől, az ülőmunka okozta gerincproblémától. Óráimon egyszerre van jelen a befelé figyelés, a tudatos légzés, a relaxáció és a fizikai mozgást, kihívásokat tartalmazó gyakorlatok, ászanák sora.

 

Célom, hogy a teremből feltöltődve lépj ki mind testileg mind lelkileg. És akár másnap egy kis izomlázzal kelj olyan helyeken, olyan mély izmokban, amiket talán eddig nem is ismertél.

Találkozzunk a matracon!

Időpontfoglalás

» Tris «

A gyors fejlődést el lehet érni bárkinek.

 

2016-ban kezdtem el jógázni, amit azért szeretek kiemelni, mert ezáltal is láthatóvá válik, hogy milyen gyors fejlődést lehet elérni bárkinek, különösebb előképzettség nélkül. 26 éves koromig merev voltam, rossz volt a tartásom, a vállaim előreestek, egyáltalán nem voltam hajlékony és bár próbálkoztam, de semmilyen más sportban nem leltem örömet, nem volt különösebb sikerélményem semmiben.

Majd rátaláltam a jógára. Hihetetlen volt számomra az a gyors fejlődés, amit a jóga nyújtott. Sokkal kényelmesebb volt a testemben létezni, ezáltal lelkileg is kiegyensúlyozottá váltam. A jógában nagyon szeretem, hogy annyira színes, annyi fajtája van, hogy bárki megtalálhatja a hozzá illő óratípust, kortól, nemtől függetlenül. Önmagában is szuper mozgásforma, de akár futásnak, konditermi edzéseknek is nagyon jó kiegészítése. Hatha és yin képzést végeztem, rengeteg workshopra, órára járok más tanárokhoz, nagyon fontosnak tartom a folyamatos fejlődést.

Ha a magánórát választod, figyelembe veszem az igényeidet, mi a célod a gyakorlással, milyen részeket kell fejleszteni, erősíteni. Így a gyakorlásod személyre szabott lesz, amivel kiválóan tudsz fejlődni a saját ütemedben, ami lehet lassabb, vagy akár gyorsabb, mint a csoportos órán a többieké.

Időpontfoglalás

» Szabó Anita «

A sport mindig életem része volt.

 

A sport mindig életem része volt, de sosem szerettem. Gyerekként karatéztam, majd az iskola szertorna csapatának voltam tagja.

Jó tanuló, jó sportoló diákként inkább a tanulást választottam, és a sport kötelező rutin lett. Több év vezetői munka mellett szükségem volt olyan kikapcsolódásra, ami hatékony, azaz nem vesz el sok időt, egyszerre erősít és megtartja a hajlékonyságomat is; így jutottam el a jógához..

Nagyon sok ágát kipróbáltam és szerettem is, mégis az asthanga jóga volt az, ami komolyabban megfogott, és oktató képzést is tettem belőle.

Szeretem a munkámat is nagyon, és szeretem a jógát is, most már elmondhatom, tökéletesen kiegészítik egymást. Az pedig, hogy mindezt a tapasztalatot és egyensúlyt átadhatom másoknak is, nagy ajándék az élettől.

Időpontfoglalás

» Noni «

Nekem az Ashtanga jóga sokkal többet jelent, mint egyszerű fizikai mozgás.

 

Igyekszem teljesen elmerülni a gyakorlásban, elfogadom, hol tartok, és mire képes aznap a testem. Csakúgy mint utazásaim során, újra és újra elvesztem, és megtalálom önmagam, számomra a jóga önmagában egy utazás.
Gyakorlás közben megtanulom leküzdeni saját határaimat, szembenézni a félelmeimmel, megtapasztalom, hogy sokkal többre vagyok képes, mint hittem. A ritmikusan ismételt ászanák olyan testtudatosságra tanítanak, aminek köszönhetően a hétköznapokban is tudom, mi kell a testemnek.
Aztán amikor minden egyértelműnek tűnik, beleütközöm egy új akadályba, amit kezdhetek kibogozni. Így haladok folyamatosan előre.
Nincs szükségem motivációra az Ashtanga jógához vagy a korán keléshez,én az Ashtangából merítem a motivációm. A reggeli gyakorlásnak köszönhetően mire beérek munkába nyugodt, kiegyensúlyozott vagyok, tiszta a fejem és elégedett vagyok.
Megnyugtat a tudat, hogy semmivel nem tudnak már felbosszantani, hiszen én felkeltem hajnalban a hidegben, és megcsináltam a napi gyakorlásom.
Délután pedig tengernyi időm van, amire szeretném ( az én esetemben sokszor sporoltásra).

Kinek ajánlom? Bármilyen korosztály elkezdhet gyakorolni, sérülések esetén a gyakorlat biztonságosan módosítható, hogy elérhető legyen bárki számára. Az ashtanga jógának nem feltétele a hajlékonyság és előképzettség. A gyakorlás maga az eszkösz, ami által fejlődni tudunk.
Ajánlom bárkinek, aki szeretne megismerni egy új világot, annak aki a saját útját szeretné megtalálni, annak aki gyógyulna, és annak aki mozogna.

Az első (kezdő) sorozat, amit vezetett órán tanítok a Yoga Cikitsā azaz jógaterápia, aminek célja a fizikai erőnlét fejlesztése, test megtisztulása, gyógyítása és felkészítése a következő szintű gyakorlásra. Az Ashtanga jóga egyik fő eleme az úgynevezett vinyasa, vagyis légzéssel összehangolt mozdulat, mely meghatározott sorrendben öszeköti az ászanákat.

A légzés irányít minden mozdulatot, egy vinyasa ugyanaddig tart mint egy ki- vagy belégzés. Ezáltal lesz minden mozdulat lágy, pontos, stabil és harmonikus. A légzéssel és az úgynevezett bandhákkal (gátzár, gyomorzár, torokzár) belső hőt termelünk, oxigenizáljuk a vért, és serkentjük a keringést.

Az eredmény tisztulás, és hasznos tápanyagok eljuttása a testben. A fókuszt elősegítik még a Dhristik (tekintetirány), melyek megtanítanak, hogyan irányítsd figyelmed és energiád a megfelelő helyre.

Hogy tömören fogalmazzan meg, szeretném idézni Gurujit: “Do your practice and all is coming.”  – Sri K. Pattabhi Jois

Ashtanga Yoga RYT Yoga Alliance

Hatha Anatomy RYT Yoga Alliance

» Réka «

Ép testben, ép lélek…

…mindig is ebben a szellemben éltem! Már nagyon korán megfogalmazódott bennem, hogy a mentális egészségünk kulcsa, ha a testünket karban tartjuk! Rengeteg sport irányzat kipróbálása és űzése után, pár évvel ezelőtt a SUP deszkámon csorogva le a Dunán gyúlt bennem egy szikra a jóga iránt, amit előtte sokáig nem tartottam kielégítő mozgásformának, nem gondoltam elég dinamikusnak. Ettől a pillanattól kezdve lassan, szépen bekúszott az életembe a jóga és kifejezetten a SUPjóga. Az elmúlt néhány nyáron a deszkán fejen állva töltöttem minden szabad időmet és olyannyira szerelmese lettem ennek az életformának, hogy oktatói vizsgát is tettem és megalapítottam a Lupa tónál a Mermaidcrew SUPjóga bázist.

Gyakorlásomban fontos szerepet játszik a testi-lelki egyensúly keresése, hiszen az ászanák felkészítenek egyes élethelyzetekre, segítenek, hogy türelmesek legyünk önmagunkhoz, és erőt adnak, hogy legyőzzük a nehéz pillanatokat. A rendszeres gyakorlás sokkal fontosabb, mint valaminek az erőltetése! Óráimon előtérbe kerül a prevenció, hogy már a kezdetektől megfelelően tudd elsajátítani a jógapózokat, ezzel elkerüld a későbbiekben a különböző sérüléseket és a fizikai gyakorlás mellett a pránajámák; légzőgyakorlatok használata is, hiszen a légzés fontos része a jógikus életmódnak.

Jelenleg fasciális alapokon nyugvó flow oktatói képzésre járok, amely alapjaként testolvasást is tanulunk, így ha magánórára hozzám jelentkeznél biztosan megnézzük, hogy hogyan tudjuk a jóga segítségével egyensúlyba hozni a tested, például, ha csavarodás, vagy vállsüllyedés van benne.

Yoga Alliance International CYT 200hr  Hatha jógaoktató, Samadhi jógastúdió, Diószegi Ádám

Pránajáma és csakra-harmonizáló tanfolyam, 20hr Bhaktivedanta Hittudományi Főiskola, Medvegy Gergely

Jelenleg:

Jóga Flow oktatóképzés fasciális alapokon 120hr, Samadhi jógastudió, Czvikli Zsuzsanna és Süveges Nóra